keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

Nordiska Trädgådar 2012

Vaikka oma piha näyttää tältä (=aika ankeaa huhtikuuksi), on mieli jo kaikenlaisissa pihahommissa. Ajattelin mahduttaa vielä tyrniä pihalle, vaikka en ihan tiedä mihin. Ja yksi kirsikkapuun taimikin pitää jonnekin laittaa, sille paikan löytäminen on jo tosi haastavaa. Vadelma näyttää leikkauksen jälkeen todella ankealta, mutta ainakin viime vuonna silti saimme monta litraa syötävää.

Ja matkakuumettakin pukkaa. Nimittäin minä, joka inhoan matkustamista, olen lähdössä matkalle, ihan vapaaehtoisesti (kyseessä ei siis ole työmatka!) ja vieläpä niin, että innoissani odotan matkaa. Olen menossa elämäni ensimmäistä kertaa puutarhamessuille, ja ei ehkä ihan vaatimattomille messuille, sillä olen menossa Nordiska Trädgådar 2012-messuille! Yhtään en tiedä millaista siellä (tai millään muillakaan messuilla) on, mutta voisin kuvitella että reppu on täydempi kotimatkalla.

8 kommenttia:

Jonna kirjoitti...

Toivottavasti teet hyviä löytöjä!

Näin kevätaikaan kadehdin avoimesti näitä teidän isoja pihoja. Itse olen ajatellut ehdottaa, josko rakentaisimme kerrostalopihaammme istutuslaatikot.

Sari - CampaSimpukka kirjoitti...

Hyvää matkaa, olin jo varma, että olet lähtenyt jo:))

sauvajyvänen kirjoitti...

Jonna, meidän pihasta ei kannata olla kateellinen, se on postimerkin kokoinen. Mutta on siihen pötköön saanut useamman marjapuskan istutettua. Esteettinen se ei ole, mutta ei sitä marjapuskassa istuessa huomaa. Mutta istutuslaatikot kerrostalon pihaan on loistava idea, ja todella pop tällä hetkellä.

C, olin sillä työmatkalla ensin.

Ankerias Vipunen kirjoitti...

Mukavaa matkaa! Kuulostaa ihan täydelliseltä matkakohteelta juuri Sauvajyväselle.

Hannele kirjoitti...

Mahtava matkakohde! Kerrohan sitten kuulumiset ja uutuudet.

Nanna kirjoitti...

Hejjaa, nauti matkasta ja keväisistä puutarhatunnelmista täsysin rinnoin!

mammukka kirjoitti...

Oi päästäpä noille messuille! Hyvää matkaa! Olisin mielelläni tänäkin vuonna käynyt Helsingin puutarhamessuilla, mutta kun oli tuo mytty vielä liian pieni. Edellinen mytty pääsi mukaan noin puolivuotiaana. Sitten isompana en ole mukaan niitä ottanutkaan.

sauvajyvänen kirjoitti...

Kiitoksia toivotuksista, matka oli oikein mukava, vaikkei kovin keväinen...